Lær at vedligeholde og opdatere virksomhedens hjemmeside og andre digitale platforme, så de er målrettet forskellige målgrupper og deres behov.
Efter kurset kan du:
Krav og behov kan være alt fra kunder, samarbejdspartnere som f.eks. offentlige instanser (smiley-ordning, godkendelser, lovmæssige krav, returret), revisorer (CSR-rapport osv.) e-mærket (valgfrit), samt når eksterne leverandører (f.eks. web/designbureauer, kommunikationsbureau) skal arbejde med virksomhedens digitale profilering.
Du lærer også at bidrage selvstændigt med overvejelser om, hvorvidt der på hjemmesiden skal være f.eks. kataloger, guider, kalender, medlemsside osv., eller om f.eks. mail-udsendelser skal integreres på hjemmesiden - eller der skal bruges en ekstern mail-platform.
Overvejelserne skal forstås bredt som de systemer, programmer, fagpersoner mv., der bør inddrages for at gennemføre en administrativ, økonomisk og juridisk forsvarlig digital profilering af virksomheden.
Du får viden, så du på et operationelt niveau løbende kan opdatere, vedligeholde og udvide hjemmesiden/profilen.
| KOMMENDE DATOER |
|---|
| 11.12.2025 |
Kurset retter sig mod den administrative medarbejder, der skal bidrage til virksomhedens tilstedeværelse på digitale platforme som f.eks. hjemmeside, sociale medier.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der kan være prøve på uddannelsen.
2 dage
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Vester Allé 26, 8900 Randers C
Pia Hornbæk Larsen
Kursussekretær
tlf.: +4587118512
Email: pila@tradium.dk
| NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
|---|---|---|
| 49436 | Virksomhedens digitale profilering | 2 dage |