Få digitale kompetencer og kulturforståelse.
Efter kurset kan du:
Du får desuden viden om digitale redskaber til læsning og skrivning og kan anvende disse efter behov.
Efter kurset er du også opmærksom på kulturmødets betydning og hvad kulturforskelle indebærer og kan dermed tilpasse kommunikation til samarbejdspartnerens kulturbaggrund og forventning til service samt til virksomhedens servicemål.
Du kan, på baggrund af egen kulturel selvforståelse, samt kendskab til og forståelse for andre menneskers forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde, kommunikere med passagererne på en måde, der tager hensyn til passagerernes kulturelle baggrunde.
På dette kursus lærer du at formulere en personlig vision og handlingsplan for dit eget merbidrag i virksomheden.
| KOMMENDE DATOER |
|---|
| 11.01.2026 |
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med kommunikation, salg og service tværkulturelt nationalt og internationalt.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
9 dage
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Blommevej 40, 8930 Randers NØ
Trine Jørgensen
Kursussekretær
tlf.: +4587748801
Email: trjo@tradium.dk
| NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
|---|---|---|
| 20996 | Digitale kompetencer til online undervisning | 1 dag |
| 45644 | Kommunikation og kulturforståelse | 2 dage |
| 47295 | Kulturafstemt kommunikation i salg og service | 1 dag |
| 47295 | Kulturafstemt kommunikation i salg og service | 1 dag |
| 45622 | Medarbejdernes personlige ressourcer i jobbet | 4 dage |