Genererer pdf...

VOKSEN- OG EFTERUDDANNELSE

Kvalitet og kundekontaktfunktioner

Lær værktøjer til kommunikation med kunder i forhold til din virksomheds politikker og værdier.

På kurset lærer du:

  • At kommunikere på telefon, der er tilpasset den enkelte situation.
  • At kommunikere på fx e-mail og andre internetbaserede kommunikationsformer med fokus på kvalitet og service.
  • At kommunikere i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen.

Du vil på denne måde også forstå, hvad din arbejdsfunktion betyder for din virksomhed som helhed. Du vil derfor også kunne udføre den konkrete arbejdsfunktion, så du skaber grundlæg for større kundeloyalitet.

Målgruppe

Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Deltagerbetingelser

Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.

Eksamen

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.

Varighed

Undervisningstid

Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.

Yderligere information

Kontakt AMU kundeservice på tlf.: 70 11 10 10 eller amu-service@tradium.dk for at høre mere

210625

Kursusudbud

NUMMER KURSUS NAVN VARIGHED
210625