Lær værktøjer til kommunikation med kunder i forhold til din virksomheds politikker og værdier.
På kurset lærer du:
Du vil på denne måde også forstå, hvad din arbejdsfunktion betyder for din virksomhed som helhed. Du vil derfor også kunne udføre den konkrete arbejdsfunktion, så du skaber grundlæg for større kundeloyalitet.
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Kontakt AMU kundeservice på tlf.: 70 11 10 10 eller amu-service@tradium.dk for at høre mere
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|