Lær at anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.
Efter kurset kan du anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen.
Herunder forstår du, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.
KOMMENDE DATOER |
---|
11.10.2025 |
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
1 dag
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Kokholm 2, 6000 Kolding
Trine Jørgensen
Kursussekretær
tlf.: +4587748801
Email: trjo@tradium.dk
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|---|---|
47247 | Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner | 1 dag |