Lær teknikker til konflikthåndtering, så du kan håndtere vanskelige kunder i hverdagen.
Du får viden om kropssprogets betydning, så du kan forbedre situationen, hvis der opstår konflikter i kundesituationer.
Du lærer at klare vanskelige kundesituationer ved brug af konstruktive kommunikationsværktøjer. Derudover får du viden om forskellige kundetyper og om, hvordan du tackler dem i forhold til god kundeservice.
KOMMENDE DATOER |
---|
26.08.2025 |
27.08.2025 |
Alle voksne som tilhører AMU-målgruppen. (se www.tradium.dk)
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig og praktisk prøve til uddannelsen Der er en særlig prøve til kursister, der tager uddannelsen som fjernundervisning.
1 dag
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Damvej 9, 8471 Sabro
Trine Jørgensen
Kursussekretær
tlf.: +4587748801
Email: trjo@tradium.dk
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|---|---|
45389 | Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen | 1 dag |