Lær at lægge en strategi for samtaler med kunder, borgere og kolleger og at give konstruktiv feedback. Få viden om relevante kommunikationsteknikker.
På kurset lærer du at sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer af samtaler med kunder, borgere og kolleger. Det kan fx være vejlednings- og rådgivningssamtaler.
Du lærer, hvordan du anvender et sprogbrug, der er tilpasset samtalens formål og kan bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning.
Du får også viden, så du kan aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback. På den måde kan du løse de administrative kommunikative opgaver bedst muligt.
KOMMENDE DATOER |
---|
09.09.2025 |
10.09.2025 |
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
1 dag
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Damvej 9, 8471 Sabro
Trine Jørgensen
Kursussekretær
tlf.: +4587748801
Email: trjo@tradium.dk
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|---|---|
47297 | Kommunikation og feedback i administrativt arbejde | 1 dag |