Kom på kursus og lær om kundeservice, konflikthåndtering og kommunikation.
Efter kurset er du opmærksom på kulturmødets betydning og hvad kulturforskelle indebærer og kan dermed tilpasse kommunikation til samarbejdspartnerens kulturbaggrund og forventning til service samt til virksomhedens servicemål.
Du lærer desuden at skelne mellem kundetyper og kundegrupper og på den baggrund yde en målrettet kundeservice i det administrative arbejde.
Derudover får du forståelse for, hvordan og hvorfor konflikter opstår og indsigt i, hvilke roller man selv og andre kan have i en konflikt. Desuden får du kendskab til, hvordan konflikter trappes op og trappes ned.
Du får også viden om kommunikative teknikker og hvordan man kan håndtering forskellige mennesketyper, når der opstår konflikter.
| KOMMENDE DATOER |
|---|
| 03.12.2025 |
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med kommunikation, salg og kundeservice.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
6 dage
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Skovsvinget 25, 5500 Middelfart
Rikke Tindbæk Jakobsen
Kursussekretær
tlf.: +4587118575
Email: rtj@tradium.dk
| NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
|---|---|---|
| 47295 | Kulturafstemt kommunikation i salg og service | 1 dag |
| 47295 | Kulturafstemt kommunikation i salg og service | 1 dag |
| 47296 | Kundeservice i administrative funktioner | 1 dag |
| 49822 | Grundlæggende konflikthåndtering | 1 dag |
| 49823 | Konflikthåndtering og grundlæggende kommunikation | 1 dag |
| 49823 | Konflikthåndtering og grundlæggende kommunikation | 1 dag |