Lær om konceptopfølgning og mersalg i din virksomhed.
Du lærer at foretage opfølgning på dele af butikkens koncept, og foretage mindre profiltilpasninger på taktisk og operativt niveau. Med udgangspunkt i butikkens målsætninger, kan deltageren lave opfølgning af såvel kvantitative som kvalitative mål ud fra parametre som fx salgsklar butik, kampagnevarer, udsolgt-situationer samt butikkens kvalitets- og serviceniveau. Du kan herudfra lave konkrete afgrænsede profiltilpasninger i butikken.
Efter kurset kan du i salgssituationen anvende spørgeteknikker for at afdække kundens latente købsbehov og derved skabe mersalg. Du kan gennem engagement og på baggrund af sin produktviden foreslå kunden en optimal løsning, som giver kunden en positiv købsoplevelse og skaber mersalg til butikken.
Uddannelsen er udviklet til faglærte salgsmedarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der skal udføre planlægnings- og udviklingsopgaver inden for koncept og marketing. Det anbefales, at deltageren har gennemført Konceptstyring i detailhandlen eller har tilsvarende kvalifikationer.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Kontakt AMU kundeservice på tlf.: 70 11 10 10 eller amu-service@tradium.dk for at høre mere
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|