Få viden og lær om kulturforskelle og om, hvordan du håndterer dem i mødet med kunden.
Efter kurset kan du kommunikere målrettet i en salgs- eller servicesituation, ved at anerkende kunders eller andre samarbejdspartneres kulturbaggrund og forventninger til kommunikationssituationen. Du lærer også at anvende redskaber, fx fortolkningsmodeller, erfaringspositioner, kommunikationsmodeller til at afkode og analysere kulturmødet mellem kunder og dig selv.
Derudover får du viden, så du kan vise respekt for kundens grænser samt vise indsigt i og forståelse for, hvad kulturforskelle indebærer i mødet med andre kulturer og således kommunikere målrettet og kulturafstemt med henblik på at imødekomme virksomhedens servicemål og høj grad af kvalitet i kommunikationen.
KOMMENDE DATOER |
---|
13.11.2025 |
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med kommunikation, salg og service tværkulturelt nationalt og internationalt.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
2 dage
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Vesterbrogade 23-29, 1620 København V
Rikke Tindbæk Jakobsen
Kursussekretær
tlf.: +4587118575
Email: rtj@tradium.dk
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|---|---|
47295 | Kulturafstemt kommunikation i salg og service | 1 dag |
47295 | Kulturafstemt kommunikation i salg og service | 1 dag |