Kom på kursus i samtale og kundetyper.
Få værktøjer til at skabe kunderelationer og have samtale med kunder i din virksomhed.
Du lærer at anvende grundlæggende samtaleteknik ved indgående og udgående telefonsamtaler, herunder anvende korrekt stemmeføring, intonation samt lytte- og spørgeteknik i overensstemmelse med politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen.
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Kontakt AMU kundeservice på tlf.: 70 11 10 10 eller amu-service@tradium.dk for at høre mere
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|