Efter kurset kan du anvende grundlæggende samtaleteknik ved indgående og udgående telefonsamtaler, herunder anvende korrekt stemmeføring, intonation samt lytte- og spørgeteknik i overensstemmelse med politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen.
Herunder kan du identificere forskellige kundetyper og gennemføre forskellige typer telefonsamtaler med anvendelse af kundetilpasset samtaleteknik, herunder opnå forståelse for effekten ved at anvende forskellige samtaleteknikker til forskellige kunder.
Derudover lærer du at anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår du, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.
KOMMENDE DATOER |
---|
01.09.2025 |
02.09.2025 |
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.
Se www.tradium.dk for de regelsæt, der findes for deltagerbetaling og tilmelding til kurset. Såfremt du er ledig, bør du være opmærksom på, at gennemførelsen af et kursus altid sker ifølge aftale mellem jobcenter og kursist.
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
3,0 dage
Mandag-fredag fra kl. 8:00 – 15:25, hvilket svarer til 37 timer/uge.
Kirkebyvej 33, 7100 Vejle
Trine Jørgensen
Kursussekretær
tlf.: +4587748801
Email: trjo@tradium.dk
NUMMER | KURSUS NAVN | VARIGHED |
---|---|---|
47248 | Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner | 1 dag |
47248 | Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner | 1 dag |
47247 | Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner | 0,5 dage |
47247 | Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner | 0,5 dage |